0577-62860666
por

News

Rapportu di l'industria fotovoltaica 2020

Qualchi ghjorni fà, Wood Mackenzie Power & Renewables, una urganizazione di ricerca autoritaria in l'industria globale di l'energia è di i metalli, hà publicatu u "2020 Global Photovoltaic Tracking Market Share and Shipment Trend Report".U rapportu mostra chì, malgradu u scoppiu di a nova epidemia di a corona in 2020, e spedizioni glubale di supporti di seguimentu fotovoltaicu anu aumentatu ancu di 26% à 44GW.A fine di u 2020, i primi dieci fornitori di supporti di seguimentu di u mondu anu speditu 113GW.

1 (1)

Classificazione globale di e spedizioni di u sistema di seguimentu PV

Fonte di dati: Wood Mackenzie Power & Renewables

NEXTracker classificatu primu, cù una quota di mercatu di 29%;Array Technologies hà classificatu secondu cù una quota di mercatu di 17%.PV Hardware hà classificatu terzu.A cumpagnia chinesa CITIC Bo hè u quartu classificatu cù una quota di mercatu di 8%.Questu hè ancu u quartu annu consecutivu chì CITIC Bo hè statu classificatu trà i primi 4 in u mondu.In u 2020, i stents di seguimentu di CITIC Bo guadagnaranu assai in u mercatu di l'Asia-Pacificu, u mercatu di u Mediu Oriente è u mercatu latino-americanu.

Inoltre, u supportu di seguimentu TRW hè ottanu in i spedizioni di u sistema di seguimentu PV globale cù una quota di mercatu di 4%.

U rapportu mostra chì in termini di segmenti di u mercatu, u mercatu di i Stati Uniti serà sempre u "paradisu" di u sistema di seguimentu in 2020, cù una spedizione tutale di 22.36GW;a regione Asia-Pacificu hà fattu bè, diventendu u sicondu mercatu più grande in u mondu dopu à i Stati Uniti;U Brasile è u mercatu latino-americanu duminatu da u Cile hè terzu.

1 (2)

Classificazione di e spedizioni di sistemi di seguimentu PV in u mercatu di i Stati Uniti

Fonte di dati: Wood Mackenzie Power & Renewables

1 (3)

Classificazione di e spedizioni di sistemi di seguimentu PV in u Mercatu Asia-Pacificu

Fonte di dati: Wood Mackenzie Power & Renewables

I spedizioni in a regione Asia-Pacificu ghjunghjeranu à 6.8GW in 2020. Frà elli, CITIC Bo hà speditu 2.38GW, ranking first;Trina Tracker hà speditu più di 816MW, u terzu classificatu.

1 (4)

Classificazione di e spedizioni di sistemi di seguimentu PV in America Latina

Fonte di dati: Wood Mackenzie Power & Renewables

In u 2020, i spedizioni di stent di seguimentu di u mercatu latino-americanu ghjunghjeranu à 6,73 GW.TRW Tracking Bracket è CITIC Bo classificatu rispettivamente quartu è settimu.

1 (5)

Classificazione di e spedizioni di sistemi di seguimentu PV in u mercatu europeu

Fonte di dati: WoodMackenzie Power & Renewables

In u 2020, i spedizioni di stent di seguimentu di u mercatu europeu ghjunghjeranu à 5GW.A quota di u mercatu di TRW tracking bracket è Soltec sò tramindui 12%, attaccati à u sicondu postu.

1 (6)

Classificazione di e spedizioni di sistemi di seguimentu PV in u mercatu australianu

Fonte di dati: WoodMackenzie Power & Renewables

In 2020, u mercatu australianu spedirà 2.36GW.

1 (7)

Classificazione di e spedizioni di sistemi di seguimentu PV in u mercatu di u Mediu Oriente

Fonte di dati: WoodMackenzie Power & Renewables

In u 2020, a spedizione di supporti di seguimentu in u mercatu di u Mediu Oriente ghjunghjerà à 2,15 GW.CITIC Bo hà classificatu secondu cù una quota di mercatu di 33%, è u bracket di seguimentu TRW hà classificatu quartu cù una quota di mercatu di 4%.

1 (8)

Classificazione di e spedizioni di sistemi di seguimentu PV in u mercatu africanu

Fonte di dati: WoodMackenzie Power & Renewables

Comparatu cù 2019, per via di l'impattu di l'epidemie, a spedizione di supporti di seguimentu fotovoltaicu in u mercatu africanu hè cascata di 68%.


Tempu di Postu: 24-May-2021

Parlate cù u nostru Espertu