0577-62860666
por

News

Cumu sceglie un protettore di surge - ùn ignurate micca questu!

Sè l 'infurmazione high-valore putenza i prudutti ilittronica in u bastimentu, a so capacità à sustiniri surge lampi hè assai più chjuca cà quellu di l'equipaggiu elettricu di basa, hè necessariu di utilizà unprotettore di surgeper mantene tali prudutti elettronichi d'alta precisione, allora cumu sceglie un surge Cosa di i prutettori?
Prima di sceglie aprotettore di surge, assicuratevi di fà una valutazione di u risicu di fulmine è piglià in contu l'ecunumia di u prugettu, micca solu perdite dirette, ma ancu danni indiretti (per i sistemi di gestione di l'infurmazioni, i danni indiretti sò generalmente più altu chè In più, e lege è rigulamenti pertinenti). oghje richiede a stallazione diprotettori di sovratensione, Cum'è i normi di l'industria naziunale cum'è GB 50057. Sottu, spiegheraghju cumu sceglie un protettore di surge da parechji livelli.

1_03

Per assicurà megliu chì i sistemi cumplessi di alimentazione elettrica è i sistemi d'infurmazione ùn saranu micca pregiudicati da fulmini diretti è surge, IEC 62305 definisce chjaramente a definizione di zoni di prutezzione di fulmini.

LPZ 0A: Esposizione à i fulmini diretti, purtendu tutti i currenti di fulmini è tutti i campi elettromagnetici di fulmini.

LPZ 0B: Prutezzione contr'à i fulmini diretti, resistendu a corrente di fulmine parziale o indotta, è u campu magneticu di fulmine pienu.

LPZ 1: Prutezzione contr'à i fulmini diretti, i currenti di fulmini lucali o i currenti indotti, è i campi magnetichi attenuati.U surge hè limitatu à esse shunted à u cunfini è prutettu da un protettore di surge, è u campu elettromagneticu hà attenuazione spaziale scuntatu.

LPZ 2…n: Simile à LPZ 1, ma cù più attenuazione di u campu elettromagneticu per i fulmini.Comu regula generale di prutezzione, l'ughjettu prutettu deve esse piazzatu in a zona LPZ chì e so proprietà elettromagnetiche sò cumpatibili cù a capacità di sustene u dannu per riduce i danni (dannu fisicu, fallimentu di sistemi elettrici è elettronichi per overvoltage, etc.).微信图片_20220427140412

Comu sceglie u currispundenteprotettore di surge

Quandu hè impussibile di misurà u protettore di surge class 1 (Type1, Class1), Iimp≥12.5kA hè generalmente utilizatu, vale à dì, 12.5kA hè abbastanza in a maiò parte di situazioni.Hè ricumandemu di utilizà Iimp = 25kA, perchè ci sarà A più grande a capacità, più a vita di serviziu.

Per i protettori di sovratensione di classe 2 (Tipu 2, Classe 2), scegliemu di applicà 20/40kA (In = 20kA, Imax = 40kA) protettori di sovratensione, è i fulmini sopra 40kA (dopu à LPZ1) sò raramente generati in applicazioni specifiche.di.Ci sò parechji tippi di protettori di sovratensione di Classe 2, cumpresi 40/80kA, 50/100kA è 60/120kA.

Soddisfà i requisiti di sicurezza in trè stati di travagliu

1. Statu d'attesa: caratteristiche di invechjamentu di tensione, caratteristiche di resistenza à l'umidità è di u calore, u currente di trasportu sicuru di u protettore di surge dual-port;

2. Situazione di suppressione Surge: In più di l'energia di a tensione di u travagliu di u sistema, u protettore di surge hà ancu energia da a tensione di surge;

3. Statu upirativu TOV: U stress elettricu di uprotettore di surgehè principalmente TOV tensione di travagliu è currente.Questu hè legatu à a qualità di a rete, à i sistemi di distribuzione è di alimentazione di bassa tensione, sistemi di distribuzione di media tensione è metudi di messa à terra per i transformatori di distribuzione.Ciò chì questu hè bisognu hè a capacità di u protettore di surge per resiste à i sopratensioni transitori, vale à dì, u protettore di surge pò sustene l'UT specificata in u standard.

微信图片_20210918145717

Certificazione autorità in casa è à l'esteru

In fine, hè ancu criticu per selezziunà i prudutti cù certificazione di terzu auturità (cum'è CE, TUV, CAS, CQC, etc.), è per selezziunà cumpagnie cù l'accumulazione tecnica, i vantaghji tecnichi è suluzioni sonu.

Sicondu TUV, CE, CQC è altre certificazioni internaziunali, u protettore di surge hà una tecnulugia di pruduzzione eccellenti è tecnulugia di trasfurmazioni in u campu di a prutezzione di i fulmini, è ponu risponde à i requisiti di l'applicazione in cundizioni estremi cum'è alta temperatura, alta temperatura è zone di plateau, è pò sustene a corrente armonica è l'overvoltage per un bellu pezzu.,Protettori di surgepò esse persunalizatu per i clienti in lochi unichi.

 


Tempu di Postu: Apr-27-2022

Parlate cù u nostru Espertu