0577-62860666
por

News

U rolu è u principiu di travagliu di u protettore di surge

U rolu di u protettore di surge

Surge, (Dispositivu di prutezzione di Surge) hè un dispusitivu indispensabile in a prutezzione di fulmini di l'equipaggiu elettronicu.A funzione di u protettore di surge hè di limità a sovratensione istantanea chì entra in a linea di alimentazione è a linea di trasmissione di u signale in a gamma di tensione chì l'equipaggiu o u sistema pò sustene, o di scaricate a forte corrente di fulmine in terra per prutege l'equipaggiu o sistema protetti. da esse dannatu.dannatu da l'impattu.

Principiu di prutezzione di surge

U principiu di funziunamentu di u protettore di surge hè u seguitu: u protettore di surge hè generalmente installatu à e duie estremità di u dispusitivu prutettu è in terra.In e cundizioni di travagliu nurmale, u protettore di surge presenta una alta impedenza à a tensione di freccia di u putere nurmale, è quasi nisuna corrente ùn passa per ellu, chì hè equivalente à un circuitu apertu;quandu una surtensione transitoria si trova in u sistema, u protettore di surge risponde à i surtensioni transitori di alta frequenza.A tensione presenta una bassa impedenza, equivalenti à cortocircuite l'equipaggiu prutettu.

1. Cambia tipu: U so principiu di funziunamentu hè chì quandu ùn ci hè micca overvoltage istantaneu, si prisenta una alta impedenza, ma una volta si risponde à u lampu overvoltage istantanee, a so impedenza subitu cambia à un valore bassu, chì permette à u lampu currenti à passà.Quandu s'utilice cum'è tali dispusitivi, i dispusitivi includenu: lacune di scaricamentu, tubi di scaricamentu di gas, tiristori, etc.

2. Tipu di voltage-limiting: U so principiu di travagliu hè chì hè altu impedance quandu ùn ci hè micca overvoltage instantaneous, ma u so impedance vi cuntinuà à calà cù l 'aumentu di surge currenti è voltage, è a so caratteristica currenti-voltage hè forti nonlinear.I dispusitivi utilizati per tali dispusitivi sò: ossidu di zincu, varistor, diode suppressor, diode avalanche, etc.

3. Tippu shunt o tippu choke

Tipu di shunt: in parallelu cù l'equipaggiu prutettu, presenta una bassa impedenza à l'impulsi di fulmini è una alta impedenza à frequenze operative normale.

Tipu di Choke: In serie cù l'equipaggiu prutettu, presenta una alta impedenza à l'impulsi di fulmini è una bassa impedenza à frequenze operative normale.

I dispusitivi utilizati cum'è tali dispusitivi includenu: bobine di choke, filtri high-pass, low-pass filters, short-circuiters di lunghezza d'onda 1/4, è simili.

1_01


Tempu di post: May-06-2022

Parlate cù u nostru Espertu